tirsdag den 13. november 2012

Et ønske fra mig

Jeg ønsker mig disse smukke urtepotteskjulere fra Meyer-Lavignes kollektion Flower Me Happy Pots. Eneste problem er at de koster henholdsvis 590,- og 450,-. Og det synes jeg altså er dyr for en simpel vase. Tænk hvis jeg kom til at smadre den.....

Urtepotteskjulerne er lavet af to danske designere Kristine Meyer b. 1970 og Sabine Lavigne b.. 1974. Og de er begge uddannet fra Den Danske Designskole, linjen for keramik og glas i 2005 med et fælles projekt i samarbejde med Royal Copenhagen.
Meyer-Lavigne designer hovedsageligt produkter til boligen, som vaser , skåle og puder.Udover deres egen porcelænskollektion, arbejder Meyer-Lavigne som stylister og artikel skribenter for magasinerne RUM og Boligliv.Kendetegende for Mayer-lavigne er deres fokus på det dekorative og unikke udtryk. Det er vigtigt for dem, at deres design tilføres noget særligt og personligt. Og det må man da sige at disse urtepotteskjulere har, ikke??
 
img
Mr. Clown
img
Henrietta
img
Esmaralda
img
Alfonso
img
Lotta
img
Frede
 
Jeg er mest vild med Henrietta og Alfonso. Men jeg kunne jo ønske mig dem i julegave??


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...