lørdag den 20. oktober 2012

Mit nye "guld"

Som lovet den anden dag viser jeg hermed mit nye "guld" frem. Dejlige ting som jeg fik købt da jeg var på osetur til Århus med mine to store piger og deres veninder.
 
En Just female t-shirt. og et par super lækre Rütme bukser.  Begge dele købt i Quentess.

To MOST bluser sat ned til halv pris - I like. Også købt i MOST-butikken i Latinerkvarteret. Jeg elsker MOST tøjet. Synes det er smart og tidløst. Og så laves meget af det i grå nuancer - noget som jeg er meget glad for. Grå bliver jeg ALDRIG træt af.

What's Up cardigan købt til halv pris i Salling. Sikke et kaos der var derinde. Alt mærketøj var sat ned til halv pris. Og der var bare en million mennersker derinde. Jeg skyndte mig ud igen, dag jeg havde nupset denne cardigan. Cardiganen har jeg kigget efter et stykke tid. Jeg synes de de bluser med bobler er så smarte, og nu har jeg endelig også en.


En the blomst og the blad (thø hø). Købt i en super skøn butik Inch i Latinerkvarteret. Det er egentlig noget som jeg bestemt ikke havde brug for. Men jeg synes bare ekspedienten var så sød. Og lidt overflod skal jeg da have engang imellem.

Blå ørenringe købt hos Bloomers. Og Hængeørenringe købt i Ametyst . Begge butikker er i Latinerkvarteret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...