torsdag den 2. august 2012

Lidt om min ferie.

Ja, som I så den anden dag, så kom jeg tilbage til Danmark i lørdags. Tilbage til regnen og det noget koldere vejr. Jeg prøvede ellers ihærdigt at fnde standby knappen, imens jeg var væk. Men jeg måtte opgive. Kunne ellers godt lige have brugt lidt mere tid i solen og varmen sammen med min dejlige familie.

Herunder lidt fotos fra en skøn, skøn, SKØN, skøn, skøn ferie i Orbetello, Italien. En ferie lige i min ånd. Jeg har bare nydt den, og glæder mig allerede til næste år, hvor turen forhåbentlig går samme vej. Campingpladsen vi boede på hed: Orbetello camping village.
Vi grillede en del aftener. Og her er en af de lækre ting vi fik: Svinekød og pølser med peberfrugt på spyd. Virkeligt lækkert. Campingpladsen, vi boede på, havde et stort område med grill, og vi boede ganske tæt på disse. Så det var bare genialt.

 På tur til nabobyen Porte Santo Stefano, hvor vi spiste aftensmad en dag. Sikke en udsigt vi havde.

En af de utallige mange strandsælgere der var.

 Den ene af de pools der var på campingpladsen. Dette er en soppebassin.


En strandsælger mere.


 Den anden bassin. Denne er noget dybere. Og derudover var der også 3 boblebassiner.

Pigerne i solnedgangen.

 En gadebar.

Og masser af palmer var der.


Og kaktusser. Her er det MindsteDatter der 'gør sig til'.

Lidt mad - dog ikke noget jeg fik. For jeg HADER mad med skalder....

En træt dame på en bænk.

Mine fødder.

Vores hjem. En meget hyggelig bungalow med 5 sengepladser, stor køkken og rimelig badeværelse. Vi kunne sidde på terrassen og i forhaven. Eneste ulempe: soveværelset var lige op af soveværelse i nabohytten. Og vi kunne høre ALT igennem væggen.... Heldigvis var der vores rejsevenner, der boede i nabohytten.


Vi var forbi Pisa på vejen hjem. Det er ca to timers kørsel fra hvor vi boede.

 Sådan så noget af bjergkørslen ud. Ren zig zag. Men hold da op hvor var udsigten flot. Jeg prøvede at tage billeder af det. Men det er ganse umuligt i en kørende bil. Så de billeder har jeg kun i mit hoved.

Oversigt over campingpladsen. Vi boede der ,hvor der er cirkler. Så der var heller ikke langt til pool'ene. Og de sorte bygninger var henholdvis restaurant og indkøbsmulighed. Og midt imellem disse to bygninger, var der en scene med underholdning hver aften. Ganske hyggeligt. Så der var både noget til de store piger, og til MindsteDatter.

Jeg har lige ferie denne uge med. Og den skal bare nydes.

På FDM-travel er der en stor sektion med rejsetips. Her kan I læse mere om Italien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...