fredag den 10. august 2012

Gratis broderier til downloadning

Jeg har fundet denne side som jeg lige synes at jeg vil dele med jer. Det er bare det reneste guld til broderi-inspiration, og så er det GRATIS. Et dejligt ord, ikk???

Jeg fandt bl.a. denne som jeg måske skal bruge til noget spændende.

Eller hvad med disse søde katte?

Hvis I går ind på siden, kan I søge på de forskellige broderi-emner i højre hjørne. Det foregår godt nok på engelsk. Og hvis I vælger at ville downloade nogle broderier, skal I logge jer ind på siden for at kunne gøre det. Der kommer nye broderier hver dag, så der er hele tiden noget nyt at se på.

Når du registrerer dig på webstedet, kan du tjene op til 50 point. Når du registrerer dig, og du sætter kryds i boksen "Offers privileged", og du svarer på de efterfølgende mails, får du point. Og 30 point, når du besvarer SMS du har modtaget, hvis du giver din mobiltelefon telefonnummer til siden. Og du kan læse mere her, og hvordan du kan få point, så du gratis kan downloade.

Jeg skal lige vente på at postmanden kommer forbi, og så skal jeg til at være kreativ med mine broderier. Jeg venter nemlig på noget, som jeg skal brodere på. Og hvad kan det mon være????  Prøv at gæt løs :-)

OPDATERING:
Af en eller anden mærkelig irreterende grund kan jeg ikke længre gå ind på de link, som jeg har givet i det her indlæg. Så jeg beklager, hvis det samme glæder jer.

5 kommentarer:

  1. Blot en hurtig kommentar "de er vildt søde!!"

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - og jeg glæde mig til postmanden kommer, så jeg kan komme videre mied mit projekt.

      Slet
  2. Hejsa :) jeg har lige klikket på dit øverste link og det virker fint hos mig ... :)

    super fin blog du har her :)

    kh June

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...