fredag den 13. juli 2012

En vifte af gamasher

Så blev jeg sørme også færdig med en stak gamasher. Jeg sad og syede i går aftes til MEGET sent. Men nu er de færdige, og MellemsteDatter, ÆldsteDatter og jeg fik et par nye gamasher som vi kan proppe vores sommernumser (thøhø) i.

Lidt kedelig syning - og lidt kedeligt at vise frem - og lidt kedeligt at se - men så kan I se, at jeg ikke ligger på den lade ende. Men jeg har faktisk gang i en masser ferieforberdelser.

Nu vil jeg smutte i Zumba, og ryste min rumpe i feriestemning. Og bagefter tage på min sidste vagt inden ferien. Så klokken 22 i aften stempler jeg ud og holder ferie......

Yubba Kai Yaehhhh...

2 kommentarer:

  1. Jeg synes ikke jeg kan finde gamasjer der sidder godt på mig. Hvad er det for et mønster du bruger?
    God sommer til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mønster jeg selv har lavet ud fra et par gode gamasher.

      Og tak. Nu har jeg endelig sommerferie....

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...