søndag den 15. juli 2012

Benene op og bare slappe af....

Ja, det jeg skal i de næste 12 dage. Jeg er på nuværende tidspunkt på vej til dette skønne land. På ferie med familien. Og det bliver bare så skønt. Så der bliver stille på denne blog. Men bare rolig - jeg kommer tilbage med ny frisk energi.
(Og måske er der en god spændende nyhed til den tid, som jeg skal dele med jer....  - hvis jeg altså tør!!!)

Og lige inden jeg tog afsted på ferie, var jeg en tur på biblioteket og hente læsestof. (Det blev til Camilla Läckberg: Tyskerungen, og til Havfruen, som er nummer 5 og 6 i hendes serie. Jeg glæder mig til at skulle læse læse læse).
Og imens jeg var deroppe på biblioteket blandrede jeg lige i Femina fra den 5. juli. Og se lige hvad der stod på en af siderne - noget om Orbetello - pudsigt.


Og det er det, som jeg er på vej nedtil. For pokker hvor ser det lækkert ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...