torsdag den 28. juni 2012

Kagenmanden til børnefødselsdagen

Jeg synes lige, at jeg vil vise kagemanden frem som børnene fik, da børnehaven kom forbi til fødselsdag. Den gav jubel (som en notits til mig selv: Husk at komme flag på samtlige boller næste gang. Ramaskrig var der. Men godt pædagogen var så pædagogisk, og fik forklaret ungerne at med med flag og boller uden flag smagte ens!!)
Opskriften er fra denne bog. Fyldt med gode børnefødselsdags idéer: Mad og kager.

Og her er opskriften. Og se min kage er næsten magen til den på billedet.



2 kommentarer:

  1. Sikken en fin kagemand.

    Jeg er også glad for det hæfte.
    Jeg troede jeg havde gemt den fra da vores datter var en lille pige. Men var kommet til at smide det ud ØV. ØV.

    - Men så kom en af mine venner en dag med en kopi af hæftet. Og gæt hvem der var den heldige som fik en kopi....

    - MIG.

    Kh
    Hanne

    SvarSlet
  2. Ja, det blad er bare super god.
    Sikke heldig at du fik hæftet igen. Nogle gange har man lov til at være heldig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...