torsdag den 10. maj 2012

Turen til Gøteborg

Her kommer lidt billed spam fra vores tur til Gøteborg.
En betænksom pige der kigger på bølgerne fra færgen. Og efterfølgende i Liseberg med en sukkerslikkepind.

En af de mange boder med kæmpe gevinster. Aldrig har jeg set så store ruller chokolade. Men vi vandt desværre ikke en selv. Så mange der havde mere held end os.
På vej ned af en stor rutchebane, som ender i kæmpe vand plaskeri. Og vi blev kun lidt våde. Og Ældstedatter med MindsteDatter i karrusel.

MellemsteDatter og MindsteDatter i karrusel. Og en flyvende MindsteDatter.

Og endnu en.

ÆldsteDatter og MellemsteDatter.

En souvenirs butik.
Og endnu et par boder med kæmpe gevinster.

Behøver jeg at sige at vi havde en god tur. I morgen viser jeg de fine ting jeg fik gaflet med mig hjem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...