tirsdag den 8. maj 2012

Sweat girl .... øhhhh, jeg mener sweet girl :-)

Nu er det ligefrem som om tøserne står i kø, for at lade mig sy til dem. For knap var jeg færdig med den grønne "Sød tøs" bluse til MellemsteDatter førend ÆldteDatter stod og trippede. Hun ville have en pink bluse. Og også denne gang fik jeg lov til at lave den spændende. Stoffet er også denne gang det lækre bløde isoli fra Jydsk Stoflager. Ribben kan jeg ikke hvor jeg har købt. Men den er hvid og pink stribet.

På denne bluse skulle der også være en tekst af en eller art. Og jeg fik den idé at oversætte "Sød Tøs" og derfor skulle der selvfølgelig står Sweat Girl. Og det fik jeg så klippet ud af det hvide strygestof jeg købte her.

Og denne har også fået stikninger rundt ved ærmesyning og samtlige ribkanter.

Men så var det jo, at mine øjne begyndte at se ordentlig. Og det gik op for mig (sprogspasseren) at jeg havde stavet ordet "sweat" forkert. Der skal selvfølgelig stå "sweet" i stedet for. Og det er rettet nu. Heldigvis kunne jeg godt pille a'et af blusen, og erstatte det med et "e". Så nu er den svedige pige blevet til en sød pige.

Og jeg behøver ikke sige, at hun havde været ovre på skolen og flache den, inden jeg opdagede fejlen...... MOR ALTSÅ !!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...