mandag den 7. maj 2012

Sød Tøs

Så fik jeg syet endnu en sweartshirt til MellemsteDatter. Og denne gang fik jeg lov til at lave den lidt mere spændende. Stoffet er også denne gang det lækre bløde isoli fra Jydsk Stoflager. Ribben kan jeg ikke hvor jeg har købt. Men den er hvid og lilla stribet.

På denne bluse har jeg fundet på, at der skulle være en tekst af en eller art. Og midt i Mave-Baller-Lår timen i søndags kom det til mig, at der selvfølgelig skulle stå SØD TØS. Og det fik jeg så klippet ud af det lilla strygestof jeg købte her i tidernes morgen hos LaRaLiL alla Anna Svenning. Og for at få en sammenhæng imellem strygestof og rib, har jeg lavet små stikninger rundt ved ærmesyning og samtlige ribkanter. VOILA ! Den er da en smule festlig synes jeg.

Skriften er Curlz MT størrelse 250.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...