fredag den 11. maj 2012

Jeg har swag

Et af målene for mig i Gøteborg, var at komme ind i en af mine yndlingsbutikker. Nemlig INDISKA. Jeg har længe været vilde med den smag. Den er sådan lidt blomster præget. Med palietter, og ofte i farvestrålende stoffer. Jeg har efterhånden en del i dette mærke. Og jeg "plejer" at købe det på strøget i København. Men denne butik lukkede for 2-3 år siden. Og i den periode har jeg ikke kunnet få noget. Men jeg har kun, kunnet se en masse smarte modeller over deres hjemmeside. Og 14 dage førend vi skulle til Gøteborg fik jeg i deres nyhedsmail besked om at nu havde de åbnet en side, så jeg nu kan købe det over nettet..... fedt. Men jeg glædede mig nu alligevel til at skulle se det i virkeligheden igen. Og jeg fik nogle lækre nye ting derinde.

Denne pinke tunika med orange blomster.
Denne læksefarvede bluse med broderi og små bitte forkantede palietter.
Og denne søde grønne sommerbluse med hvide broderier. Jeg havde luret på en lignede inden jeg tog til Gøteborg. men den var uden broderi. Og fra H&;M. Men denne er da endnu flottere. Og mere unik.

Disse seje armybukser fra Gina Tricot, kom også med mig hjem.

Jeg fik også disse gule converse sko. Jeg kom til at nævne for pigerne den første dag i Gøteborg, at jeg synes de var seje. Og så blev pigerne ved indtil jeg købte dem. Og sagde at jeg har swag, hvis jeg købte dem. Så nu er jeg altså det. Og fede det er de da. Pigerne mente min stil nu var sej/smart. Men det synes jeg nu altid den har været..... hmmm....

Jeg har googlet swag, og fandt disse ord: Hvad betyder swag eller swagger egentlig? Ordet bliver ofte brugt i hip/hop sproget, og betyder man har stil som ingen andre. Ordret swag har andre betydninger på f.eks engelsk, men det dens betydning i en dansk sammenhæng er at man har stil.

2 kommentarer:

  1. Lækre ting - ok, SWAG har jeg aldrig hørt før - jeg må være ved at blive gammel;0) Men jeg synes da også helt klart du har swag ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Eline. Og du er bestemt ikke ved at blive gammel - men vi må erkende at der kommer nye ord hele tiden. Godt jeg har friske unge mennesker i huset, som forstår at lære fra sig, ellers havde jeg heller ikke en chance for at følge med udviklingen af nye ord.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...