tirsdag den 1. maj 2012

Fif om Gøteborg

Den 4. maj går turen til Gøteborg. Manden min, pigerne og jeg skal på oplevelsestur. Pigerne har aldrig været ude at sejle på en stor færge, og de har heller aldrig været i Sverige. Og Manden min havde bonuspoint til et hotelophold. Så allerede i december bestilte vi turen (pointene skulle bruges inden årsskiftet), og nu skal vi snart afsted. Nøj hvor jeg glæder mig!
Fredag skal vi i Liselund og opleve det, og om lørdagen har vi så 8 timer i Gøteborg by, inden vi igen skal tjekke ind på båden.
- Mon der er nogen af jer der har været i Gøteborg og ved hvad der er noget værd? Butikker der skal besøges - både noget der passer til en på snart 4, 13 og 16. Og til Mor her. Og er der gode spisesteder mm mm. :)

Alle fif modtages med kys-hånd.

1 kommentar:

  1. God tur. Har kun været der kort for et par år siden, så jeg har desværre ingen fifs, men er da noget misundelig på sådan en familietur :-) kh Eline

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...