søndag den 20. maj 2012

En ny teletubbie

Gad vide om mine store piger mener jeg stadig er swag, når jeg tager denne dragt på. Eller om de synes jeg er pinlig. Jeg er selv ikke helt sikker på om den skal bæres udenfor huset. Men hvad jeg tager på indenfor mit egen hjem, det bestemmer jeg selv. Og den bliver i hvertilfælde god som hyggedragt. Der er nok ikke så meget sex-appeal i den. Men hvad jeg tager på (eller ikke tager på) indenunder den bestemmer jeg jo også selv :-) 

Men endnu en unikke 'Onepiece' har været igennem mine hænder. Og endnu 15 timer er der brugt til at sy den inkl klippetid. Også denne udgave har fået lynlås helt op i hætten. Og i hætten denne gang har jeg bare lavet dobbelt foer. Dragten er syet efter et Stof2000 mønster, og den var faktisk temmelig nem at sy. Og endnu engang har jeg været i Ikast for at købe isoli, nemlig her. Jeg har denne gang ikke lavet de store ændringer. Ikke andet end at jeg har sat lynlås i síden.  Jeg er 168 cm høj, så jeg har efter en str. s.

 Jeg har også syet hvide stikninger rundt omkring. Blandt andet rundt om lynlåsene og der hvor ærmer er syet på for/bagstykke, og rundt i halskanten. Jeg har sat stribet rib i ærmerne. Og bred elastik i benene.
 Jeg har også sat stjerner strygemærker på denne, for jeg elsker stjerner. Og jeg har fået lavet samme smarte navnebånd til lynlåsene, som ÆldsteDatter og MindsteDatter også har på deres.
Jeg glæder mig til der kommer nogle hjem i huset, så de kan tage et billede af mig i den, og så skal I selvfølgelig nok få den at se igen.

2 kommentarer:

  1. Den ser sørme comfi ud :-)
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Det er den også. Og så er den varm og vamset indeni. Jeg glæder mig til at hygge i den om aftenen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...