søndag den 15. april 2012

Tømmermænd og terapi

Jeg sidder og har lidt ondt af mig selv. Og sidder lige så stille ved symaskinen og har selvmedlidenhedsterapi.  Jeg fik vist lige i overkanten i går. Jeg var til fedeste fest i går. Og jeg fik bare danset så meget - jeg elsker at danse, og der var mange der kunne det til UG i går. Men jeg fik vist også hældt lidt for meget indenbords. Og så må den bedste kur jo være lidt terapi ved symaskinen. Og når jeg så samtidlig kan tjene lidt penge ved at gøre det, så går det. Jeg fik nemlig lige en lille ordre ind i her den anden uge på min AMIO-butik. Jeg plejer normalt ikke at sy pr ordre, men dette kunne jeg ikke sige nej til. En venlig dame manglede to nederdele, og ville gerne have mig til at sy. Næsten frit slag. Hun havde bare et krav om at den ene skulle være lilla og den anden brun. Og nu er jeg næsten færdige med dem :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...