søndag den 29. april 2012

Mine mænd


Lige siden jeg var ganske ung, har jeg altid spøgt med, at hvis jeg nogen sinde skulle ende på en øde ø, skulle jeg have 4 bestemte mænd med. Ingen af dem skulle være min mand, men nogle jeg ser op til på hver sin måde. De skulle sørge på at min oplevelse på øen blev optimal, både på den ene og den anden måde. Og disse 4 mænd skulle være følgende:

Flemming Bamse Jørgensen: jeg har altid elsket hans musik. Festlig og nem at synge til. Han skulle synge for mig. Han var jo ikke speciel pæn, men hans musik er dejligt, og også godt at danse til. Og det har man (læs: jeg) også brug for på en øde ø.

Rasmus Kærså: bas guitaríst fra Moonjam og Danseorkesteret. Synes bare han er lækker. Og elsker den måde han spiller på bas. Han har sådan en meget speciel måde han bevæger munden på, når han spiller. Ham skulle jeg hygge mig med. Thi-hi......

Søren Østergaard: han er bare fuld af humør og fest og ballade. Han skulle få mig til at grine.

Michael Jackson: vildt god musik, og selv på den dårligste dag kan jeg komme i godt humør af at høre hans musik. Og han skulle synge og danse for mig.

Men jeg er kommer i et problem. For jeg har haft mandefald på min øde ø. To af dem er jo døde nu. Og jeg må til at finde på hvilke nye mænd jeg skal vælge. Jeg ved godt at det er lidt tosset af mig, men jeg synes altså også, det er lidt sjovt. Men hvem skal jeg vælge. De to som jeg har mistet var mine musikere på øen, så jeg skal have fundet på nogle med fest musik. Men hvem skal jeg vælge? For som I kan se, er min smag meget speciel...

Men jeg er nu kommet i tanke om to der godt kunne gå ind og erstatte dem, Nemlig:

Morten Woods: Giutarist for bl.a Sko & Torp og Sanne Salomonsen. Han er en lidt ung knøs i forhold til mig. Han jeg kan godt lide hans frække laban look.

Robbie Williams: Han laver noget ret godt musik. Så han må godt komme og synge et par sange for mig. Især Feel - som er en sang jeg er ret vild med. Og han er jo lidt af en drengerøv.

Så jeg skal nok få det sjovt på øen alligevel nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...