torsdag den 19. april 2012

Koral cupcake

2 ½ dejlige fridage er ved at være slut (hvem skulle have troed jeg nogen sinde kom til at skrive det, efter at have gået ledig i 2 HELE år??? :-)). Og jeg har bare nydt dem. Jeg har bla. nået at sy lidt tøj. Bl.a denne kjole som er en ordre fra en mødregruppeveninde. Hun kommer og henter den i morgen, så jeg håber hun bliver glad for den. Alt stoffet er fra Stof & Stil. Og modellen er en jeg sammensat af to forskellige mønstre  - også fra Stof & Stil - nemlig denne og denne. Moderen ville nemlig gerne have et forstykke og bagstykke uden sammensyninger, og så måtte jeg jo være lidt kreativ. Og det er jo gået vældig godt synes jeg.


Jeg har brugt pufstoffet (som er noget blød jersey) til halsen også.


Og så sprang MindsteDatter lige i kjolen, for at vise den frem. Men som hun selv siger: " Det er til Caroline". Så hun ved godt det ikke er til hende denne gang.

Men jeg nåede jo også at sy lidt til hende. Og det viser jeg frem en af dagene. Nu kalder arbejder snart. Døgnvagt.... I like it...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...