søndag den 4. marts 2012

Sløjfearmbånd

Så fik jeg lige kreeret to armbånd af mine læderrester. En lys udgave og en mørk udgave. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes om dem. På den ene side synes jeg de er meget fede. Men på den anden side lidt noget mærkeligt noget. Men måske til det rette tøj vil de være fede. Hva synes I???


Inspiration til armbånden har jeg fået her. Jeg har lavet en aflang cirkel på 22 x 10 cm. Foldet sløjfen på midten. Bundet kraftig tråd om for at holde det. Sat et stykke læder på 1 x 6 cm rundt om trådet. Og limet den fast. Og sat en trykknap på som lukning. Ganske simpel. Armbåndene er 5 cm bredde og passer til en armbånd på 17 cm.

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg prøver igen----- Jeg synes dine armbånd er fede. Jeg tror jeg ville lave dem lidt smallere, hvis det var mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er nok lidt brede i det. Men jeg fuldte jo bare vejledningen. Men måske ville det være pænere, hvis de blev smallere.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...