tirsdag den 7. februar 2012

10 gange

Idag var jeg et smut forbi parkeringspladsen ved sygehuset, for at donere lidt blod. Den mobile blodbank kom nemlig forbi… Og guess what? – jeg havde jubilæum; Idag var den 10. tapning, derfor fik jeg en fin lille nål.
Jubilæummet blev fejret med et lille flag ved mit tappebord, en appelsinjuice og et stykke chokolade.

Nu har jeg været bloddonor siden 26. maj 1995, og endelig langt om længe er jeg blevet tappet 10 gange. Jeg kan kun opfordre jer alle sammen til melde jer som bloddonorer. Det gør ikke ondt og tager kun et øjeblik. Læs mere her.

8 kommentarer:

  1. Jeg har tit tænkt på det.. men nu efter 4 børnefødsler , må jeg vist heller melde mig :)
    Tak for opfordringen :)

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej! Jeg ville så gerne, men jeg får desværre voldsomme blå mærker, så jeg kan ikke. Det er ellers en fin nål :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, jeg er også meget stolt af den.

      Træls at du får blå mærker. Er det af nålen? For det får jeg også bagefter. Men det forsvinder i løbet af et par dage.

      Slet
  3. Hvor er du sej, stort tillykke :D

    SvarSlet
  4. Jeg er så taknemmelig for, at der er nogen som gør det! Jeg må ikke, pga medicinen jeg får :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes det var min pligt, dengang jeg startede for mange år siden. Og nu gør jeg det bare som en vane. Det er ca en gang om året jeg er kaldt ind, så det er faktisk ikke så slemt.
      Men selvfølgelig skal man være sund og rask, og skal skrive under på at man ER det.
      Og JA det dur selvfølgelig ikke med medicin i blodet. :-(

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...