tirsdag den 10. januar 2012

Tasken overlever

Tak for alle jeres kommentar omkring min dejlige skindtaske. Jeg har tænkt nu. Og er kommet frem til den løsning at den får lov til at overleve. Jeg vil ikke skifte den ud med en anden. Men vil i stedet acceptere at den har fået sit første patina. Og når jeg kigger på tasken, kan jeg godt se, at det ikke er SÅ slemt igen. Alle tasker får jo pletter.

Og som en lille bonus kan jeg nu afpresse Manden min i et stykke tid. Jeg skal lige have fundet ud af, hvad han kan give mig som plaster på såret.  :-)

2 kommentarer:

  1. Hej :)

    Dejligt at kigge forbi din blog :)

    Jeg synes, det er en god beslutning, du har taget! Det giver tasken lidt kant med lidt andefedt - ej, hvor uheldig kan man være.

    Men jeg synes klart, at du skal ud i noget afpresning ;)

    God aften!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  2. Ja Jenny afpressing er altid godt. Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...