onsdag den 25. januar 2012

Knapper til sømandstrøjen

Jeg er stadig i fuld gang med sømandstrøjen. Godt nok går det ganske langsomt lige nu pga den nye stue og de ting det kræver. Men jeg har da fået bestilt knapper til sømandstrøjen. Og nu er de kommet med posten. Jeg var jo i Stof & Stil for et stykke tid siden, og der kunne jeg se, at hvis jeg selv skulle lave knapperne, ville de komme til at koste mig 100 kr. for 6 knapper. Og det var lige i overkanten af acceptabel. Men heldigvis spurgte jeg Line/Marapytta til råds. Og hun ville gerne hjælpe mig. Hun fik jo sådan en fin knappemaskine for et stykke tid siden, af en flink mand fra Vejle. Og nu har den flinke Line lavet knapper til mig . Mod betaling selvfølgelig - men billigere end dem jeg selv kunne lave. Det eneste jeg selv skulle gøre var at sende det libertybånd, jeg ville knapperne skulle være til hende. Og 2 dage senere var det tryllet om til knapper i postkassen. Og faktisk er libertybåndet den rest der blev fra bukserne jeg lavede. Så nu kommer der en lille rød tråd imellem de to ting.

2 kommentarer:

  1. Fede knapper, de bliver rigtig gode i trøjen

    SvarSlet
  2. Ja det tror jeg også. Jeg mangler pt at strikke et ærme. Og så skal den sys sammen...

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...