torsdag den 12. januar 2012

Huskjolen endelig i brug

Jeg har lavet et par småjusteringer på denne kjole:

Jeg lavede den sidste år i marts, Og det var bare et rigtig sjovt projekt. En masse huse i forskellige farver. Og så har jeg syet måger som flyver ovenover husene. Og sat små knap-blomster i bunden, og broderet stilk og blade.
Den har lagt inde i skabet, og det er først nu, at den passer MindsteDatter. Eneste problem nu er ærmerne ikke lige passer. De er lige en anelse for korte. Jeg havde sat en stram elastik i ærmelukningen. Og dette gjorde at de stumpede lige lidt oppe, som 3/4 ærmer. Og det synes jeg ikke var pænt. Så der måtte en lille ændring til.

Så nu har jeg syet en knaldrød rib i ærmerne. Og nu virker den igen.


5 kommentarer:

  1. Ej hvor er den bare fin. ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn! Applikationer rocks!

    SvarSlet
  3. Louise: Tak.

    junette: jeps. Og hun er bare så glad for den. Siger stolt " den har Mor lavet"

    SvarSlet
  4. Den er super fin!
    Skønne huse :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...