mandag den 9. januar 2012

Friske forsyninger

Lige hjemkommet med friske forsyninger fra Stof & Stil:

pink jersey - skal bruges til en kjole
rosa/hvid smal stribet stretch jersey - skal bruges til samme kjole som det pink jersey
gul isoli - skal bruges til en sommerkjole
koral stretch velour - skal bruges til fritids/hyggesæt
mørk marine chambrey - skal bruges til kjole
blå tynd stribet vævet polyester - var bare lækkert. Og det skal bare bruges til et ellet andet. Og så var det til og med billig
sort jersey - skal bruges til frække hægerøvsbukser
brun rib (ikke på billede) - skal bruges til lidt af hvert bl.a fritidssættet.

Nu skal det hele bare vaskes, og så skal jeg i gang. Jeg har endnu ikke besluttet, hvor jeg starter, men jeg skal nok komme igennem hele bunken. Og vise undervejs. Og nu må vi se om der kommer endnu flere forsyninger her om en måned, når det nye katalog kommer ud. Det kunne jo tænkes.

1 kommentar:

  1. Ej, det skulle du have sagt... Jeg ville gerne have givet en kop te og en bolle ;-)
    Glæder mig til at se hvad du får ud af bunken af stof - meget af det er eller har også været i min bunke... Skønne farver ;-) Måske jeg skulle lade min inspirere af dig og også snart få gang i mine maskiner... de har ikke kørt i adskillige måneder!!!
    Hav en kanon dag ;-) Knus Majer

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...