søndag den 15. januar 2012

Bukser til MindsteDatter

Jeg er i gang med et par bukser til MindsteDatter nu. Jakob (nålepuden) og jeg fik klippet det i fredags, og jeg har syet lommerne på bukserne nu. Men overlockeren driller i stor stil. Jeg kan bare ikke få den til at sy. Så måske ender jeg lige en tur oppe i syforretningen, inden jeg kan komme videre. Skal lige forsøge et par gange mere, inden jeg opgiver. Det kan jo ikke passe, at jeg ikke kan finde ud af det, vel??
Den inderste tråd i overlocken er ikke stram, så jeg kan hive de sammensyede dele fra hinanden, så man kan se syningen fra forsiden. Er det forståelig??? Og jeg aner ikke lige hvordan jeg får den stram. Måske kan jeg google en løsning, eller I kan hjælpe?? Ellers må jeg på tur med overlockeren.....Og så springer trådene også hele tiden... Jeg er bare møj irreteret på den overlocker. Jeg går fra og til den. Prøver at tråde den. Syr lidt. Tråden springer, og jeg går en tur rundt i stuen, imens jeg tæller til 20. Jeg er monster stædig. Men jeg kan mærke, at jeg er ved at blive sur....

2 kommentarer:

  1. Den skilpade er så total skøn ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er min nålepude, som jeg nu har haft i over 20 år. Og jeg passer godt på den. Han hedder Jacob. :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...