fredag den 23. december 2011

Gaven fra Julemanden kom

Så kom gaven fra Julemanden. Han havde lagt den pænt ved julesokken, sådan som hun havde skrevet i brevet til ham i går. Natten er gået fint uden sutten, selvom hun på et tidspunkt sagde "Jeg gider ikke have en gave, jeg vil have min sut". Men jeg kunne jo kune sige, at hun selv havde puttet dem alle i postkassen til julemanden. Han havde skrevet et lille brev til hende. Og det har hun bare nusset og kysset mange gange siden. Derfor er der en del fedtede fingre på det nu.

Stor var jublen fra morgenen af, da hun åbnede gaverne. En klokkeblomst-kjole og en mekanisk kat. Hun er helt tosset med klokkeblomst. Og hun har en Barbieklokkeblomst - dukke. Og hun har set en del klokkeblomst Disney film med stor iver. Så derfor var det et godt valg ham Julemanden havde truffet med denne kjole. Og katten har vi set nede i Fætter BR. Og der har alle de mekaniske dyr fået kys og klem, når vi gik fordi. De har været så smarte nede i Fætter BR, at de selvfølgelig var tændte og stod udenfor butkken. Så det var lige blikfang for en lille prinsesse.
Da vi sad og spiste morgenmad kome hendes lille hånd hen og aede min kind. "Jeg elsker dig" sagde hun. Så jeg tror, at hun er en lykkelig pige lige nu. Så dejligt

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...