onsdag den 2. november 2011

Vest fra Drops

Så fik jeg endelig ENDELIG syet vesten sammen, som min Mor har strikket. Ja, som hun startede på omkring den 18. september. Og det var også meningen, at hun skulle sy den sammen, men hun har simpelthen haft så meget imellem ørerne den sidste stykke tid. Så derfor spurgte hun mig for et stykke tid siden, om jeg ikke selv kunne sy den sammen. Og selvfølgelig kunne jeg det. Men det har også taget lidt tid for mig. Men nu er det endelig gjort. Og jeg kan komme i gang med at hækle kanten rundt om den. Jeg glæder mig til at få den færdig. Og jeg har afprøvet den på MindsteDatter, og hun kan komme til at bruge den med det samme, for den passer hende fint. Jeg er ikke helt klar over, hvilken størrelse hun har strikket den efter. Men hun fik nogle mål af MindsteDatter, og så strikkede hun ud fra det.

Og til jer der tænker på, hvordan det går med min Mor, kan jeg kun sige: "det går bare godt igen". Hun fik flydende kost lørdag og søndag på sygehuset. Mandag begyndte hun at få fast føde, men hun skal passe på stadigvæk. Og spise ud fra at maven skal have noget at arbejde med. For ellers kan hun risikere at få betændelse i nye udposninger på tyktarmen. Hun kom hjem i går - på hendes fødselsdag - hvor hun kunne begynde hendes nye liv som pensionist. Super dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...