lørdag den 29. oktober 2011

Fødselsdag i huset

I dag er det ÆldsteDatters fødselsdag!
Hurra! Hurra! Hurra!
Hun sikkert sig en gave får
som hun har ønsket sig i år
og dejlig chokolade med kage til.

Hvor smiler hun, hvor er hun glad
Hurra! Hurra! Hurra!
Men denne dag er også rar,
for hjemme venter mor og far
med dejlig chokolade med kage til.

Og når hun hjem fra skolen går,
Hurra! Hurra! Hurra!
Så skal hun hjem og holde fest,
og hvem der kommer med som gæst,
får dejlig chokolade med kage til.

Til slut vi råber højt i kor.
Hurra! Hurra! Hurra!
Gid ÆldsteDatter længe leve må
og sine ønsker opfyldt få -
og dejlig chokolade med kage til.

Ja, så er det ÆldsteDatters tur til at have fødselsdag. HUn bliver 16 år. Og så er der jo endnu flee døre der åbner sig ofr hende. Jeg håber hun formår at takle dem alle på en fornuftíg måde. Det har hun heldigvis vist indtil nu at hun formår med de andre dære der er blevet åbnet for hende. Fødselsdageb skal skal fejres med familiebesøg både i aften og i  morgen. Hygsom som altid. Så jeg har travlt med at lave til og gøre pænt til gæsterne kommer. Og desværre falder fødselsdagsweekenden sammen med at Manden min skal stå på en messe lørdag og søndag 10-17. Men så må jeg jo gøre det så godt som jeg kan. Og finde på noget som ikke skal bages. For her  huset er det Manden min der bager. Men heldigvis var han hjemme fra morgenen af, så han kunne være med til at synge for hende, og give gaver, og spise morgenmad sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...