tirsdag den 27. september 2011

Vores dag



Tænk sig i dag er det 20 år siden, at jeg blev kærester med Manden min. 18 år siden, at vi blev forlovet. Og 14 år siden, at vi blev gift. Så det er helt igennem bare vores dag. Og traditionen tro skal vi fejre denne dag. Vi plejer at tage ud at spise. Så det skal vi selvfølgelig også i aften.

Og JA jeg ved godt jeg er lidt fjollet.... men I skal altså lige se det allerførste kærestebrev, jeg fik af Manden min. Det er 20 år og 10 dage gammel. Og jeg har gemt den i min pung altid. Vi mødtes på diskotek en aften, jeg havde været med en veninde til en Lars Lilholt koncert. Og der havde jeg sunget en del, og var derfor blevet hæs. Og det er det han spørger til i brevet. Er det ikke sødt??

2 kommentarer:

  1. Det er meget, meget sødt!
    Tillykke med dagen :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jamen dog... stort tillykke med dagen :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...