mandag den 8. august 2011

Mandarin cardigan #2

Så skal I lige se, hvor langt jeg er kommet med cardiganen. Jeg har fået lavet bagstykke, den ene forstykke. Og er næsten færdig med den anden forstykke. Jeg satser på, at skulle se en god krimi i fjerneren i aften, og så skal den sidste forstykke nok blive færdig. Manden min og jeg er helt forliebt i en engelsk serie, der hedder "Tavse Vidner", og det sendes hver aften her i sommerferien på  TV Charlie kl. ca 21.40 og to timer frem. Og de er bare super gode. I skulle tage at se dem. De handler om nogle patologer, der undersøger døde mennesker, og prøver at finde grundlaget for deres død. Det lyder ulækkert, men det er faktisk super spændende, og der er en krimi historie bag, der afsluttes hver aften.

Og imens jeg skal hygge foran tv'et, vil jeg passe mine ømme muskler. Har været til træning i dag for første gang i 10 dage, og jeg er allerede øm. Vi havde cirkeltræning, og det var bare super super hårdt - men også godt. Og jeg lovede mig selv, at jeg ALDRIG mere holder ferie med træningspause inkluderet.... måske !! En af øvelserne er hula hop ring. Og jeg knækkede koden i dag derude. Kunne stå med den der dumme ring i hele 1 min.... Vildt. Og da jeg kom hjem, ville jeg lige prøve igen, om jeg kunne. Og så kan jeg ikke. Jeg har købt en hula hop ring i Bilka fuldstændig magen til den, jeg bruger til træning, og så undrer det mig bare, hvor pokker jeg ikke kan herhjemme, når jeg nu kan derude.... mystisk.

(billedet lånt her)

2 kommentarer:

  1. Hvis du finder ud af at bruge din Hulahop-ring, må du endelig lade mig det vide, jeg kan simpelthen ikke holde det skidt oppe :)
    God fornøjelse med film og cardigan

    SvarSlet
  2. Det ligger i benene siger min træner. Men jeg synes du det ligger i hele kroppen. For det hele svinger rundt, når jeg gør det til træning. Og jeg gør præcist det samme derhjemme... MellemsteDatter griner af mig, og så står hun bare der og svinger rundt med ringen, som om det var en leg... :-S

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...