fredag den 19. august 2011

Klar til sneen.....

Så fik jeg købt en flyvedragt til MindsteDatter. Og så er hun klar til sne og sjap. Jeg fandt den ganske billig her. Og den kom med posten i dag. Og jeg er altså ikke for fin til at mine børn ikke kan gå i brugt tøj. Hvis der er penge at spare, og kvaliteten er i orden, så ser jeg en plus i at spare penge.

Og hvad gør man (læs. jeg), når man ikke kan overføre billeder fra telefon til pc? Mantager da bare et billede af telefonen thø-hø. Jeg plejer godt, at kunne finde ud af det, men i dag driller nissen mig, og det virker bare IKKE. Men jeg synes da lige, at I skulle se MindsteDatter i Reima flyvedragten. Hun er da bare så fin i den. Og farven klær hende helt fantastisk. Og lad være med at se på alle de fedtede fingre der er på telefonen... det er jo for pokker også en brugsgenstand ikke??? Og så kommer der fingre på det.

Nu mangler jeg så bare lige en vinterjakke til alle pigerne. Støvler til MindsteDatter (og måske de to andre også). Puha - jeg skal nok få brugt nogle penge inden vinteren kommer.

Og jeg går jo stadig og venter på skoene til MindsteDatter fra GUCIO. De skulle gerne komme med posten i dag også..... Så jeg kredser omkring postkassen :-) Er meget spændt på de sko.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...