onsdag den 10. august 2011

HJÆLP MIG!!!!

Jeg skal have nye sko til MindsteDatter, og overvejer om det skal være de der tyske ruskinssko med gule såle, som kan købes over nettet.

Problemet er bare at mit link til siden er væk, og jeg kan overhovedet ikke huske, hvad skoene hedder, og hvad hjemmesiden hedder. Og så håber jeg at der er en eller anden i blogland der ved hvilke sko jeg mener :-S

De er med en gul sål som ligesom går op bagpå hælen. Man kan selv vælge hvilken farve ruskind, der skal bruges ud fra små farvede stykker ruskind. Og når man bestiller skoene, skriver man barnets fodlængde, og så omregner forhandleren selv det til den rigtige størrelse. Og order foregår atid på engelsk/tysk og via mail.

Jeg beklager, at jeg ikke kan komme med flere oplysninger. Håber nogen kan hjælpe !

2 kommentarer:

  1. Jamen her er jeg med lidt Hilfe ;D
    De hedder GUCIO -( mener de er polske ),
    og jeg kan kun anbefale dem... dog ikke som vintersko....
    Mathilde er superglad for hendes, og hun har let ved at gå i dem... :o)

    SvarSlet
  2. Du er en perle. Det er lige præcis dem. Og nu kan jeg godt huske, at du har fortalt om dem.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...