søndag den 21. august 2011

Gucio skoene kom endelig.

Så kom GUCIO skoene. (Ja ren faktisk kom de i går, men da var jeg ikke i stand til at sidde ved pc ret længe). Og jeg er ovenud tilfreds. For pokker -  hvor er de flotte i farven. Flot mørk lilla. Og syningerne er flotte. Der er ekstra snørrebånd med. En dejlig ting.  Nu skal de lige impræneres, og så er de klar til brug.






Og for at det ikke skal være løgn, så havde forhandleren sendt et farvekort med. Fantastisk god idé. For så kan jeg bedre danne mig en idé om, hvordan farven er.

Og det er da helt sikkert, at hun skal prøve at par igen til forår. Og så nok de gule som jeg er så vilde med.
Jeg må helre vise det frem til mødregruppe næste gang, så de kan blive smittet med GUCIO feberen.
 :-)

2 kommentarer:

  1. Hold da lige op, de ser lækre ud ;-) sådan nogle lækre sko var der vist ikke fremme, da mine piger var små ;-)

    SvarSlet
  2. De var der heller ikke, da mine store piger på 15 og 12 var små, så jeg nyder det ekstra meget, når jeg finder nye lækre ting, jeg kan forkæle den mindste med. For noget nyt skal hun da ha.... Hun arver jo en del fra storesøsterne, og så syr jeg også en del. Men skoene må købes. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...