lørdag den 20. august 2011

Av mit hoved...

I går var jeg til tøse-hygge-grill-fest. Og det var bare hyggeligt, sjovt og fyldt med snak.
Vi skulle selv tage kød og drikkevarer med. Og så ville værtinden og en veninde lave salat og kartofler. Og det var bare lækkert.
En af salaterne vi fik bestod af: blomkål, kapers, mandler, persille, purløg, basilikum, olie, revet citron. salt og peber. Og den smagte vidunderlig. Jeg tog desværre ikke et billede af det, men I skulle prøve den alligevel. Blandingsforhold kender jeg ikke.

Vi fik også fetacreme, bestående af moset fetaost, drænet yoghurt, tørret oregano, salt og peber. En god ting som tilbehør. Og noget jeg bestemt skal smage igen.
Til dessert fik vi disse bananer:

Lagt på grillen til de var helt sorte. (Jeg undskylder det ringe billede kvalitet, men billedet er fra mobilen).
Derefter skar vi dem op og puttede følgende i: En sjat whisky, puddersukker, is og fløde.

Og det smagte også bare fuldstændig vidunderligt.

Jeg fik drukket hele den flaske rødvin, jeg havde med + det løse. Og jeg kan mærke at dagen i dag er en stilledag. Det er ikke så længe siden at jeg stod op, men jeg ikke jeg holder ret længe i aften.

Måske kan en omgang kebab-mix lave mirakler. Jeg er parat til at give det et forsøg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...