tirsdag den 12. juli 2011

Zzzzzz....

Er det ikke utroligt, så træt man (læs: jeg) kan blive af at være afsted i praktik. Jeg har kun været afsted i to dage, og i dag jeg kom hjem måtte der lige en powernap til, førend jeg kunne fortsætte dagen.

Jeg er i praktisk i en måned i et bofælledskab/aflastningshjem for unge udviklingshæmmede over 18 år. Og det er er helt anden verden, end den jeg er vant så. Så dagene er fyldt med nye indtryk. Men samtidig er det også meget spændende. Og så skal jeg have prøvet mine grænser af, og have testet hvor sart jeg er. Og om jeg er så sart, som jeg går og bilder mig ind jeg er. Jeg skal både have dagvagter, aftensvagter og en enkelt weekend vagt, så nu må vi se hvad dagene bringer til mig.

Om ikke andet kan jeg altid tage en powernap i ny og næ herhjemme. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...