lørdag den 9. juli 2011

På Savillas - et besøg værd.

Jeg kom lige en smut på cafetur i eftermiddags på smadderhyggelige cafe Savillas. Det var ikke helt planlagt, men det var rart og godt alligevel. Sammen med en god gammel veninde. Ja ikke gammel af alder... men gammel af antal år vi har kendt hinanden, og vi fik lige vendt verdenssituationen, og fik drukket en hel kande kaffe.
Bagefter fik vi lige stor oset i butikken. Og jeg tog lige en masse billeder af de gode sager:










Meget kloge ord....ikk??

En rigtig flot taske lavet ud af en gammel broderi. God idé synes jeg.


Og bagsiden af tasken.


En anden fin taske lavet af traktordæk og sælskind.






Og dagens fangst blev en ingefær/citron the som jeg glæder mig meget til at skulle smage.

Tak for en hyggelig eftermiddag.

Men lige danser jeg en solskinsdans, så regnen kan stoppe, og Manden min og jeg kan komme ned og høre Poul Krebs og Lis Sørensen som spiller til Rock i byen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...