søndag den 24. juli 2011

Nye nederdele til sommeren

Kald mig optimist. Men nu hvor min ferie er startet, må sommeren DA komme. Og de siger da også at solen kommer i næste uge. Og der er jo bare perfekt, nu når vi drager til København på onsdag på storbyferie.
Den ene nederdel er lavet i storblomstret stof i grøn med gule orange blomster. Jeg har lavet begge nederdele som halve sole ud fra denne super hjemmeside. Lommen er en rest grønternet stof, og er kantet med noget af det skråbånd jeg fik her. Jeg bestilte det over mail da jeg ikke lige havde mulighed for at komme til Garn-i-ture på Frederiksberg, og hun var så flink at sende det. Jeg satte en gul rib foroven, og brun skråbånd i bunden.

 

Den anden nederdel er sortternet, og har fået en gulblomstret lomme, som er kantet med pink. Foroven har den fået en grøn rib (som er noget mere grøn i virkeligheden, men kameraet kan ikke fange farven). Og forneden kom er lidt mere af den prikkede skråbånd. Denne gang i flot gul.




Nu glæder jeg mig til at MindsteDatter skal lufte dem i næste uge...

5 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, de nederdele. Troede lige det var til dig selv, og hvor frisk det var, men læste så at det var til mindstepigen :-)
    Tak for det gode link! Jeg har aldrig fundet ud af at regne sole ud.
    knus Elsebeth

    SvarSlet
  2. Hvor bliver hun fin Henny :)

    SvarSlet
  3. Elsebeth@ endnu engang var nededelene til Mindstedatter. Jeg har dog syet et par stykker til mig selv også. Men hun har mere brug, for hun vokser jo konstant.
    Selv tak. Det er en god hjemmeside, og så slipper man for at tænke så meget selv.

    Pernille@ tak :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine, og ja sommeren SKAL komme snart :D

    SvarSlet
  5. Så stilige! Skjørt var jommen en god ide, jeg er elendig til å sy, men skjørt til datteren burde være overkommelig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...