onsdag den 6. juli 2011

En smuttur til Århus

Jeg var så heldig at skulle en smuttur til Århus i dag. Jeg må jo nyde mine sidste fridage, inden jeg skal i praktik. Det skal jeg på mandag og i hele 4 uger... Mere om det på et andet tidspunkt.
Århusturen gik bl.a til Box de Lux, hvor jeg gik en god snak med den ene indehaver (tror jeg, det var), og jeg måtte indvie hende lidt i blogverden. For jeg er jo nødt til at dele ud af de gode oplevelser, der er ved bloggen. Og så fik jeg købt denne søde armbånd. Som om jeg manglede!!!!...men jeg har jo luret på den mange gange, og nu er den min.
Bagefter gik jeg en tur rundt i Latinerkvarteret, var en smut i Søstrene Grene, Bruns Galleri (fik lækker appelsin smootie), og sluttede af på Cafe Jorden, hvor jeg fik en lækker stjerneskud, inden turen gik hjemaf igen.

En god og dejlig dag i solskin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...