mandag den 27. juni 2011

En dum dag sluttede som en dejlig dag

Efter at have været i retten i onsdags fik jeg en rigtig god overraskelse af min søde mand. Han havde planlagt dette længe og varslede mig aftenen, inden vi drog til Sjælland. Jeg skulle pakke nattøj og toilettaske, som skulle med.

Da vi havde pakket ud på hotellet, tog vi toget til København, og trissede lidt rundt, fik lidt at spise på Jensen Bøfhus i nærheden af Rådhustorvet. Her fik jeg overraskelsen overrakt, om hvad vi skulle lave om aftenen. Og jeg blev så glad at jeg græd. En dejlig mand jeg har.
Da vi havde spist shoppede vi lidt. Pigerne skulle da have en gave af Mor nu, når hun var kommet helt til København. Og vel og mærke med deres viden (de havde holdt overraskelsen hemmeligt for mig i over en uge). Og så gik turen til Klampenborg, hvor vi nød turen igennem dyrehaven, og så kom vi til Bakken.

Vi spiste aftensmad i Dyrehaven først.

Trissede lidt rundt igen. Prøvede spøgelsestoget. Og da klokken blev 19.30, kunne vi komme ind og finde vores pladser til Cirkusrevyen, som var min overraskelse. Noget jeg har ønsket i mange år. Jeg er stor fan af Lisbet Dahl, og ville frygtelig gerne opleve hende "live" inden det var "for sent". Og det må man sige, jeg fik lov til. Det var bare en skøn revy, og jeg nød hver sekund af det.
Så en dag der startede med at være dum sluttede som en super dejlig dag. En dag jeg vil huske længe.

Bagefter tog vi turen tilbage til København, og videre til Roskilde, hvor vi skulle sove. Jeg sov godt om natten. Og næste dag var jeg SÅ MEGET klar til en omgang shopping i København igen. Denne gang skulle det være noget til mig. Og jeg fandt en masse gode sager i ILLUM i en super læker butik der. De har som de eneste i Danmark en afdeling af en af mine yndligsmærker. Og den besøgte jeg godt og grundigt.

Vi kørte hjemad ved 16 tiden, og nåede lige at komme hjem og se gløderne fra Sankt Hans bålet. Og få et ordentlig kram af vore tre piger, og så skulle de have gaverne. Og de blev glade for dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...