torsdag den 14. april 2011

Nye bukser

Imens Josephine og Vincent fik deres navne, har jeg været godt placeret foran tv'et og har syet på disse bukser. De blev overlocket i formiddags, og så kunne jeg i ro og mag sy blonden på i hånden.


Der kom lige et par huller i linningen, og en bred elastik inderst, så de er nemmere at holde oppe.



Og på enderne af bindebåndet satte jeg en perle, så snoren ikke så nemt kommer igennem snørrehullet.

Og VUPTI nu har jeg et par Odd Molly bukser. Dejligt. De skal på i morgen.


3 kommentarer:

  1. Fed detalje i benene med blonde og "slids" :-)

    SvarSlet
  2. For noen flotte detaljer!! Det blir nok en favorittbukse :-)
    God påske til deg!

    SvarSlet
  3. June: Tak. Det var også det jeg faldt for ved de originale Odd Molly bukser - og jeg tænkte " den fikser jeg lige selv".

    Grønn: Ja, det er meget dejlige at have på. Jeg bruger dem lige nu. God påske til dig også.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...