torsdag den 7. april 2011

Hygsomt - det har det været.

Hvor har det bare været lækker at være sammen med min gamle kollega. PUHA hvor har vi snakket og hygget. Og hvor var det bare smadderhyggeligt at se hende igen, og bare være sammen med hende.
Vi var i Stof & Stil, og her fik jeg købt velourstof, blondebånd, gjordbånd til et par bukser lidt ligesom disse:
Jeg fik købt pipingbånd i lilla, og skal selv lave pipingbånd i gul og turkis. Bagefter hjalp jeg min kollega med stof til puder. Og vi klogede meget i det indtil vi blev færdige. Det tog 2 timer !!! at finde det rigtige stof. Og så var vi også sultne. Så vi tog på Cafe Poulsen i Herning midtby og hyggede. Og snakkede. Og drak cafe latte. Og fik lækkert Poulsen Frokost og kage... Total hyggeligt.


Og så var vi klar til en omgang osning.

Fik gavepapir og pyntebånd i Søsterne Grene.

Og denne super lækre taske. Jeg har været forelsket i den i over et år, men pengene  til den har ikke været der. Godt nok havde jeg et gavekort på 600kr til butikken, men da tasken kostede lidt mere, var det ikke lige blevet der jeg havde lagt mine penge. MEN prøv lige at se:

Den var sat ned til 499. Ren røverkøb. Så nu kunne jeg endelig få min taske...

Til slut fik jeg en ganske almindelig basisbluse.

Og så var klokken så mange at vi måtte om til bilen, for at undgå parkeringsbøde. Vi tog afsked med hinanden. Hun kørte med syd og jeg kørte mod nord. Og vi aftalte at næste gang vi ses, skal der IKKE gå næsten 3 år.

1 kommentar:

  1. Det ser ud til at I har haft en hyggelig dag. Dejligt med venner, som man bare er på bølgelængde med uanset hvor lang tid der går.

    Din taske er da bare for lækker...!!! Kan godt forstå at du måtte eje den... ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...