torsdag den 17. marts 2011

Trold

Jeg har fået nyt legetøj. Jeg er kommet til at købe denne søde Gjøltrold lige her. Godt nok bestilte jeg den i grøn, men af en eller anden mærkelig grund er den kommet i lyserød. Og så er der kun en vej - jeg må da have syet en ny retrokjole til den i grøn. Jeg skal nemlig bruge trolden til nogle visitkort mm, og så dur det ikke den er lyserød, nu når mit "logo" er grøn.

Denne sunlotion var med pakken. Først tænkte jeg " Hva pokker er det? Måske plejeprodukt til trolden. Men det er bare lotion til mig. Jeg må have det afprøvet på et tidspunkt.

Lige nu kan jeg mærke, at jeg er temmelig smadret. Har gennemgået 45 sider økonomi/bogførings opgaver i dag, og det trækker bare tænder ud. Sidst på dagen på skolen kunne jeg slet ikke tænke klart.... Godt der kun er 3 kursusdage tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...