tirsdag den 15. marts 2011

Suk suk og dybt suk.

Vi har fået virus i huset. Nu er det ikke kun MindsteDatter og MellemsteDatter, der er syge. ÆldsteDatter kom hjem i går eftermiddags og lignede et spøgelse og sagde "jeg tror, jeg er blevet smittet" - hvorefter hun kravlede i seng. Og samtidig begyndte jeg også at blive dårlig. Jeg ventede med at brække mig, indtil Manden min kom hjem fra arbejde (og han kom selvfølgelig sent i går - nu hvor jeg havde brug for ham). Men så kravlede jeg også under dynen. Og har kun været oppe de gange wc'et kaldte på mig. ;-S

Natten er gået stille og roligt uden uheld, men jeg tror snart vi skal have sat en prop i MindsteDatter's numse, for det vælter ud med det tyndste l... PY FOR POKKER.

Vi spiser kun toastbrød og saltede snack (og det er bestemt ikke meget der kommer ned), og så drikker vi cola i store mængder. Hvornår pokker stopper det??? Gode råd søges.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...