fredag den 25. marts 2011

Ny lilla kjole

MindsteDatter har fået ny kjole. Jeg har syet en lilla velourkjole til hende. Desværre kan man ikke se farven så godt, men den er klar skrap lilla.

Ærmerne er lilla/blå stribet rib, og pufærmerne er noget retro stof, jeghar haft længe. Og det passede bare så fint sammen med de andre stoffer synes jeg.

Jeg har sat et lilla ternet bærestykke i kjolen, og halsen er kantet med noget andet retro stof jeg havde. Og så er der sat en turkis knap i foran som pynt.

Nydelig, ikk??
MindsteDatter skal have den på til fødselsdag her på søndag, og så skal jeg nok klipse hende, så I kan se den på.

3 kommentarer:

  1. en rigtigt sød kjole :) vasker du dit stof før du syer jeg spøger for at høre hvad andre gør :)

    SvarSlet
  2. Hej
    Hold da op en sød kjole... den er superlækker.
    God weekend.
    MVH Jette

    SvarSlet
  3. Helle: Tak. Ja, jeg har efterhånden lært at det er smartest at vaske stoffet inden. Hvis jeg glemmer det, gir det bagslag, og tøjet krymper alt for meget, og så kan det ikke passes nær så lang tid.

    Jette: Tak. Hun er også godt tilfreds med en selv. Både datter og Moderen...God søndag til dig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...