lørdag den 12. marts 2011

I dag er det min tur.

I dag er det min tur til at blive fejret. Jeg blir et år ældre, og jeg ELSKER at have fødselsdag. Jeg blev vækket fra morgenen af med gave og kys, Og jeg fik besked på at gøre mig klar til kl. 10.30, for så skulle vi afsted - ud at spise.

Og vi endte på Café Helmut, hvor vi fik denne lækre brunch.

Det var disse lækre Jack & Jones bukser jeg fik af familien: Travis original jj 497. I love them... de er bare total lækre....

Og i aften skal vi til stor fest. En af vore venner blir 40 år, så lige om lidt vil vi køre til Mors og aflevere vores 3 piger hos mine forældre. Og så får jeg sikkert en gave mere... Og ska spise kage og hygge. 

5 kommentarer:

  1. Tillykke tillykke! Lækre bukser :) Håber resten af din dag bliver lige så skøn som den første del!

    SvarSlet
  2. stor tillykke med dagen :)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med fødselsdagen. Totalt fede bukser du har fået; de ser lækre ud.
    Håber resten af dagen bli'r rigtig go'; det er jo ikke så tosset, at du ikke selv skal i køkkenet ;o)

    SvarSlet
  4. Sandie: Tak - det blev den. Eftermiddagskaffe og gave hos mine forældre, og en fremragende stor fest om aftenen med rigtigt god mad.

    Lene: Tak

    Helle: Tak

    Blæksprutten: Ja de er super fede. Glæder mig til at skal have dem på.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...