lørdag den 19. marts 2011

En god lørdag

Sikke noget skønt vejt vi har haft i dag. Jeg måtte simpelthen bare ud i det. Så jeg tog MindsteDatter med ned i Børnenes Paradis, hvor vi hyggede. Hun blev helt vild, da hun så den fine rutchebane, så selvfølgelig skulle vi hen og prøve den igen og igen og igen og igen. Jeg har ikke tal på, hvor mange gange hun kravlede op af trapperne og sagde "Klar?"

Så skulle jeg stille mig nedenfor hullet og sige "Bøh".

Og så rutsjede hun ned, imens hun skraldgrinede.

Bagefter skulle hun prøve gyngen. Og jeg var helt overrasket over, at hun ren faktisk kunne gynge selv.

Da vi skulle hjem gik vi igennem et meget langt grønt område. Og pludselig så vi en masse vintergækker. Og så fik jeg lyst til at plukke lidt. Og pludselig stod jeg med en hel bundt vintergækker med løg og det hele i hånden. Det var ikke engang meningen, men nu var skaden sket, og jeg tænkte "Nå hva pokker" og tog lige lidt flere med hjem. (Og jeg ved godt man nok ikke må dette, men jeg tror ikke det gør så meget, for der var bare mange.)

Og nu har MindsteDatter og jeg plantet dem i vores have, så vi kan se dem indefra.

Og de som vi fik fat i uden løg, kom med ind i et par gamle vaser.
Så nu har vi også fået lidt forår hjem til os.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...