torsdag den 24. marts 2011

Bordskånere til glas

Se hvad jeg har fået af MellemsteDatter. Superflotte bordskånere. Hun kom og gav mig dem her i morges inden hun skulle i skole, og sagde bare "Værsågod". Jeg stod og lurede lidt på dem, og vendte og drejede dem i hånden, imens jeg spekulerede som en gal over, hva pokker det mon var. Jeg dummede mig og spurgte, hva de er til, og da hun fortalte mig, at det var bordskånere til glas, kunne jeg da sagtens se det, og synes bare de er overnice!

De er meget enkelte, og sådan ser ud ud fra vrangsiden. Jeg kunne nemlig ikke dy mig for at prøve at lure, hvordan hun havde lavet dem. Hun har selv syet dem på symaskinen ovre på skolen.

Ser de ikke bare fede ud?? Her er de under blå saftevand. Jeg har sagt, at jeg gerne vil have flere. Og hun vil godt lave flere. Vildt dejligt, for dem jeg har nu, er jeg lidt trætte af, og disse er da bare flotte, og sikken en farvespil der vil komme, hvis de alle bliver i forskellige stoffer....

2 kommentarer:

  1. Hvor er du bare heldig, både at få så fine sager og have så dygtig en datter.
    Hav en god dag
    Pia

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er også meget glad for det. Og ELSKER når pigerne kommer med noget hjemmegjort.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...