tirsdag den 8. marts 2011

Blomster på benene

Ja, nu skal det hele ikke være tasker og putte nutte tøj til MindsteDatter. Der skal også være plads til ÆldsteDatter og hendes ønsker. Vi var jo på tøsetur til Herning i pigernes vinterferie, og her gik turen bl.a. til Stof& Stil, hvor ÆldsteDatter fandt dette blomstrede stof, som skulle ende i et par gemascher. Og erfaring har lært mig at det først skulle vaskes inden der syes, og det fik jeg gkort her i weekenden. Og da je kom hjem fra økonomikursus i dag, trængte mit hoved til noget andet end tal, så derfor fik jeg lige knaldet disse igennem symaskinen. Jeg klippede dem ud fra et par andre gemascher hun havde, så det gik legende let. Og hun er lykkelig nu, og vil have dem på i morgen. Dejligt at gøre hende glad,
Og lige et nær billede af stoffet. Det er faktisk et ret sød mønster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...