mandag den 14. marts 2011

Adder...

Blev ringet hjem fra kursus i dag. MindsteDatter kastede op hos dagplejemor, så jeg måtte hjem til hende. Der havde været en smule optræk til sygdom her i weekenden, men vi konkluderede bare at det var fordi hun havde spist for meget slik hos Bedstemor og Bedstefar, hvor hun blev passet. For i går var hun okay. Her fra morgenen af ville hun ikke spise, og hun var bare monstertræt... og det undrede jeg mig også over. Men det var der jo en forklaring på.

Og for at det ikke skal være løgn, så kom MellesteDatter hjem fra skole, kort tid efter at jeg ankom med MindsteDatter. Og MellemsteDatter tog en tur på lokummet og brækkede sig. Så nu har jeg to syge børn... For filen da ikke også.

2 kommentarer:

  1. Ydrk, det er bare ikke sjovt! Otto har ligget med opkast og feber hele weekenden. Det er forfærdeligt når så små børn har det så skidt. God bedring med dem.

    SvarSlet
  2. Tak. Jeg har læst at mange andre har haft samme omgang, og nu frygter jeg bare for hvor mange dage det skal tage.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...