søndag den 6. februar 2011

Jeg måler og måler og klipper og klipper....

Jeg har fuld gang i linealen. Min kæmpe store stak af genbrugspapir er nu blevet vasket og tørret. Og nu skal der klippes firkanter ud. Og der er bare SÅ mange. Jeg har ikke tal på stykkerne, men der er en stor bjerg på spisebordet lige nu. Jeg er egentlig temmelig hys med ros, men har "spurgt om lov" af  Manden min til at det godt må blive på bordet, indtil jeg er færdig. For jeg orker ikke, at flytte det fra syværelse og ud til spisebordet og tilbage igen hver dag. Så nu bliver det på spisebordet, indtil det er klippet i små stykker.

Og jeg skulle da lige prøve at folde nogle led sammen til en ny taske. Denne gang bliver den meget farverig. Og den bliver lavet i alt muligt genbrugspapir: kaffeposer, chipsposer og grønsagsposer.

Indtil nu har jeg klippet 281 stykker papir. Og jeg er spændt på hvad tallet kommer op på, når jeg er færdig.

En smule triviel - men det er jo en nødvendighed for at kunne komme videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...