lørdag den 26. februar 2011

Det var så den fødselsdag

Så er huset tømt for fødselsdagsgæster. Vi havde en god aften/nat/morgen. Pigerne fik spareribs til aftensmad, som de spiste i stor stil. Og kl. 20.30 blev de sendt ud i mørket med hver deres kort, kuglepen, lommelygte og mobil. Og så skulle de ellers finde skatten. Jeg var back-up med telefon og computer, og Manden min kørte rundt i gaderne i hans neongule jakke og styrthjelm på scooteren, og passede på dem (gav vide om nogle havde tænkt deres om ham - en skør tosse der kører rundt og rundt). Efter to timer kom pigerne hjem igen. I hopla. Fyldt med skræmmende oplevelser - det skal åbenbart ikke så meget til, før de synes noget uhyggeligt - en lygtepæl der blinker, en kat der miauver unkeligt, og en bil der startes pludseligt  :-)
Så blev de bespist med varm kakao og fastelavns boller, imens de også nød deres skatte-gevinst, nemlig en slikpose. Og de var trætte. Stuen blev tømt for møbler, og alle madrasser og unger blev placeret systematisk, og jeg tror ikke, der gik ret langt tid, førend de sov.

Joooe, MellemsteDatter havde en god fødselsdag. Og prøv at se mit bord. Det er min praktisk måde at få brugt alle mine serviet rester. Og pigerne synes det er super tjekket og smart. thø hø

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...