tirsdag den 25. januar 2011

Sysletrolden på Fjæsen

Jeg har længe gerne ville have lidt mere gang i min butik på AMIO, men har ikke helt vidst, hva søren jeg sku gøre. Men nu har Manden min's søde niece givet mig idéen, (og jeg fik det faktisk lavet i sidste uge, men har ikke vist det frem her): jeg har oprettet en facebook gruppe (sysletrolden) - og jeg har selv fundet ud af det.

Så kan jeg vise nye varer frem på en nem måde.


Kig over og meld dig under fanerne, hvis du er interesseret. 
Og øhhh... er der en venlig sjæl, der lige vil teste linket? Jeg kan nemlig kun komme ind på administrator-siden for sysletrolden, og det duer jo ikke, jeg dirrigerer jer alle dertil. Hvis ikke det virker, så søg på sysletrolden på facebook, så kommer jeg frem:)

Lige en sidebemærkning: jeg har ikke helt styr på om jeg har lavet undergrupper på Facebook du ved: information, billeder, mm. (gør den det af sig selv, eller skal man selv lave disse - og hvis JA, hvordan???) Nogle der kan hjælpe????

2 kommentarer:

  1. Hej Henny ;0)
    Linket virker fint ;0)
    Mht resten så ved jeg desværre ikke en fløjtende fis om det.
    Fin overskrift;0)
    Julie

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...